keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Things important to me

Yhden erittäin ihanan anonyymin pyynnöstä, tässä tulee postaus mulle tärkeistä asioista :-)


Perhe
Tärkeintä maailmassa.

Paras ystävä
Janika on mun serkku ja on ollut myös paras ystävä kakkosluokan lopusta asti. Asutaan eri kaupungeissa ja nähdään aika harvoin, mutta tän tytön kanssa oon poikkeuksetta onnellinen.

Lompakko
Lompakko on mulle tärkeä, koska pidän siellä sisällä semmosia juttuja, joiden haluun kulkevan mun mukana kaikkialle. Pinssi on muisto rakkaalta ystävältä. "I'll be with you everywhere if you take this with you"
Valokuvassa on ainut tyttö, ketä oon ikinä kutsunu siskoksi, ihan mielettömän tärkeä ystävä.

Kamera
Rakastan valokuvaamista. En oo hetkeäkään katunu sitä, että sijotin rahani tähän kameraan. Omakuvat on se, miten ilmasen itteeni parhaiten kuvilla. Ehkä oottekin huomannu sen täältä mun blogista.

Piirtäminen
Piirtäminen ja maalaaminen on ollu osa mun elämää ihan pienestä asti ja jostain ehkä 10-vuotiaasta alkaen vielä tosi iso osa.

Päiväkirja
Oon saanu tän päiväkirjan lahjaks Janikalta ja oon liimaillu siihen Jaakolta saatuja kissatarroja haha. Päiväkirja on se, jolle voin kertoo mitä vaan. Se ainut.

Nintendo
Nintendon pelit on ollu osa mun elämää ihan pienestä pitäen. Tähän kuvaan valitsin just Nintendo 64:n, koska se on mun huoneessa ja sille on muutama mun lempparipeleistä. Mun isoveljen ansiosta meiltä löytyy vaikka mitä Nintendon konsoleita. Pelaaminen on parasta. Lempparipeleihin kuuluu mm. Banjo Kazooie, Luigi's mansion, Animal crossingit, Yoshi's story, Mario kart double dash ja Diddy Kong racing.

Nintendo 3DS
Vielä erikseen 3DS, koska tää on mulle tärkein konsoli. Lähes poikkeuksetta tulee joka päivä pelattua jotain. Animal crossingin parissa oon viettäny ihan luvattomasti aikaa.

Harry Potter
Oon oikeesti ihan tajuton Potter-fani. En pysy enää laskuissa mukana, mutta oon lukenu nää kirjat suunnilleen 6-8 kertaa jokasen, enkä kyllästy koskaan. Severus Kalkaros on lempihahmo.

Percy Jackson
Tää on toinen niistä kahdesta kirjasarjasta, joita rakastan. Nää oon lukenu jokasen vaan jonkun 2-3 kertaa ja aion kyllä lukea vielä monet kerrat. Antiikin Kreikan mytologia on tajuttoman kiinnostavaa.

Unikaveri
Aarni on maailman paras unikaveri. Se on ihanan iso, pehmeä ja rutistettava. Sen kanssa mua ei pelota pimeä niin paljon. En nuku yhtäkään yötä ilman sitä.

Pehmolelut
Vasemmalla istuu Kaarlo, Pohjois-Irlannista kotoisin oleva karhu, tuttavallisemmin häntä voi kutsua Kaleksi. Pikkusemmat pehmot Nalle ja Api on lapsuudenkavereita ja Taneli on Jaakolta tänä vuonna synttärilahjaksi saatu karvapallo. Näiden lisäksi on ihan hirveesti vielä muitakin tärkeitä, mutta tässä on kaikkein tärkeimmät.

6 kommenttia:

  1. aww :3 olettepas olleet söpöjä lapsia!

    VastaaPoista
  2. Kunnon hyvä röhnötys tossa portaissa sulla. Derp.

    VastaaPoista
  3. Ihana♥ ja kiitos ku toteutit tän:) tää oli tosi ihana postaus tee lisää tämmösiä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ♥ tää oli tosi kiva tehä, toteutan kyllä lisääkin jotain täntapasta jos keksin jotain joskus :>

      Poista