maanantai 28. huhtikuuta 2014

Valvotan sinua


Minä pelkään sitä, miten sinä
joutuisit huolehtimaan minusta
kuin kuolemansairaaseen vanhukseen kahlittu sairaanhoitaja
vaihtaa minun likaiset lakanani ja
vaatteet, joihin on pinttynyt se pistävä haju
valvoa, etten oksenna itseäni tukehduksiin
pyyhkiä leualta valuvaa, harmaata velliä
pitää kiinni ryppyisistä käsistä, ne puistattavat sinua
vastata ähkäisyyni, niin kuin
siitä muka jotain ymmärtäisi

Sinä et tiedä, millaista se olisi
millainen minä olen
enkä minä tiedä, kestätkö sinä totuutta


ps. ihan järkyttävä ikävä punaisia hiuksia.

2 kommenttia:

  1. en kestä ku nää tekstit on joka ikinen kerta vaan aina enemmän ja enemmän ku mun ajatuksista. ihan pelottavan hyvin osaat kyllä pukea ajatuksia sanoiksi! tsemppiä ihan hirveesti <3

    VastaaPoista