lauantai 19. tammikuuta 2013

Katkeria muistoja




Minä olen vieläkin se sama pyöreä pikkutyttö
piilossa keinutuolin takana
kyyneleet kirkkaissa silmissä kimmeltäen
hiljaa ne tippuvat
"tappakaa minut"
ääneni on pieni

Minä olen vieläkin se sama pieni tyttö
ystävien ympäröimänä
ja silti niin yksin
seurana pelkkä kateus
heidän laihoista vartaloistaan
ja kauniista kasvoistaan

Minä olen se sama tyytymätön lapsi
opettajan huomiota kerjäten
istun penkissä selkä suorana
ja taon päässäni ajatusta
pakko onnistua



Olen vielä se sama pieni nyytti
peiton alla pimeää piilossa
hakien onnellisia ajatuksia
ja katsoen muovisia tähtiä katossa
odottaen unta
ettekä te kukaan kai muista
mikä minä olin
ja olen vieläkin

Mutta olen kai ihan hyvä
vaikken minä aina sitä muistakaan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti