tiistai 8. tammikuuta 2013

Taas tää haaste


Haasteen säännöt:
-Kerro 11 asiaa itsestäsi
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen
-Keksi 11 uutta kysymystä
-Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

Tein tän saman haasteen vasta vähän aikaa sitten ja sen takia nyt vaan vastaan niihin kysymyksiin mihin mut on haastettu vastaamaan. Enkä tälläkään kertaa jaksa haastaa ketään :-( anteeks.

Selinan 11 kysymystä minulle:

1. Mikä on toinen nimesi?
erika

2. Ketä kuuluu perheeseesi?
mä, äiti, iskä ja isoveli :-)

3. Mitä haluat tehdä aikuisena?
olla onnellinen, kirjottaa kirjan, asua kivassa kodissa, kokea onnistumisia ja olla kaikinpuolin fiksu ihminen

4. Lempivaatteesi?
tykkään hirveesti mun nahkahousuista :-D nykyää oon kyl laiskempi pukeutumisen suhteen kun ennen enkä jaksa miettii yhtää mitä laitan päälle

5. Mitä harrastat?
tanssia pari kertaa viikossa ja sit on nää piirtäminen ja kirjottaminen ihan kotona vaa

6. Mikä on lempi vaatekauppasi?
ehkä jonex ja h&m

7. Sinulle tärkein henkilö?
en voi sanoo vaan yhtä :-( perhe ja janika

8. Mikä on lempiesineesi?
kone...

9. Onko sulla lävistyksiä? Jos ei ole niin haluaisitko?
mul on vaan yhet korvikset ja haluisin lisää korviksii ainakin, en varmaan muuta

10. Miten vietit Uutta vuotta?
kotona vaa :-)

11. Mikä on toiveammattisi?
kirjailija

Riikan 11 kysymystä minulle:

1. Lempi huonekalu?
sänky varmaanki

2. Onko lemmikkejä?
ei :-(

3. Mitä odotat tulevaisuudelta?
onnellisuutta

4. Missä asut?
kouvolassa

5. Mitä eläimiä omistat/olet omistanut?
ei meil oo koskaa mitää varsinaist lemmikkii ollu mut joskus ku olin pieni nii muutama siili asusteli meijän pihal yhen kesän :-) ne oli ihanii

6. Kaipaatko ketään?
kaipaan

7. Minne ulkomaille tahtoisit matkustaa?
en mä oikein tiiä :-( en oo mikää ulkomaaihminen

8. Minkälaisen auton haluaisit?
en mä tiiä... jonkuu söpön pienen!

9. Monta kenkäparia omistat?
varmaan 15-20. tarvin uusii kenkiä kun kevät tulee koska äiti heittää aina kaikki tennarit roskii missä on pieniki reikä :<

10. Mihin ammattiin tahdoit lapsena?
halusin aina olla kokki :-D

11. Mitä rakastat?
muutamaa ihmistä, onnistumista, hymyä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti